Blog
Google Adwords Sayfa Kalite Puanı Nasıl Arttırılır?
Google Adwords Sayfa Kalite Puanı Nasıl Arttırılır?
Adwords reklamlarınızdan tam verim almanız için sadece adwords reklam panelinizi doğru yönetmeniz yeterli değildir.
Adwords reklamlarınızda kalite puanınızı arttırmak için bir çok kriter bulunmaktadır. Olmazsa olmaz kriterlerden biride varış sayfası "Landing Page" yani reklamınızın hedef url'sinin gideceği sayfadır.
Varış sayfasının reklamınızın kalite puanını birebir etkilediği Google'un tavsiyelerinde ön planladır.
Landing Page Tasarlarken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Nelerdir?
- Variş sayfanızda sadece kampanya oluşturduğunuz ürünün veya hizmetin detayları yer almalıdır.
- Reklam kampanyanızı oluştururken girilen anahtar kelimelerin varış sayfanızda yer alan içeriklerde mutlaka birden çok varyasyonda geçmesi gerekmektedir.
- Varış sayfanızda yer alacak görsel adlarının anahtar kelimelerinize ve reklam başlıklarınıza uygun olması.
- Sayfa meta taglarının sadece reklam verilen ürün veya hizmetinizle ilgili olması, reklam anahtar kelimelerinizle birebir uyumlu olması.
- Varış sayfası açılış hızını etkileyen görsellerin, css, jquery gibi fonksiyonların optimize edilmesi.
- Ürün veya hizmetleriniz için H TAG planlamasının doğru yapılması.
- Web siteleri için planlanan iç s.e.o gereksinimlerinin varış sayfanız içinde mutlaka sağlanması.